Ми оновлюємося і стаємо ближчими до клієнтів із новою стратегією, баченням та фірмовим стилем! Ці зміни покликані підкреслити ключові цінності Н-Інвєст: відповідальність у роботі, порядність, системний підхід та доброзичливість. Ребрендинг та запровадження нової стратегії Н-Інвєст триватиме до кінця 2021 року.
Оновлений Н-Інвєст позиціонує себе як перший добудовник Миколаєва. Ми віримо, що до будівництва треба підходити свідомо і раціонально, а тому відновили та ввели в експлуатацію декілька недобудованих житлових комплексів. Досвід роботи із закинутими будівлями вигідно відрізняє Н-Інвєст від інших девелоперів та дозволяє клієнту почуватися у безпеці.
Наша місія – створювати комфортне і сучасне житло для миколаївців, які втомилися від постійних ремонтів у старих будинках, галасливих сусідів та відсутності інфраструктури. Самі працівники Н-Інвєст купують квартири у наших будинках, адже вони спостерігають за будівництвом на кожному етапі і переконані у якості матеріалів та добросовісності робочих бригад. Ми прагнемо забезпечити житлом кожного, хто цього потребує, а тому пропонуємо доступні ціни та плануємо розширювати асортимент квартир у різних сегментах.
У ході ребрендингу ми створили новий логотип та візуальну систему, які найкраще відображають цінності і місце компанії на ринку. Лаконічне лого складається із геометричних форм, які символізують інженерну точність та стабільність, та водночас, завдяки відсутності обмежувальних рамок — потенціал до зростання, динаміку.